loading...
جدیدترین ها
محمد امین. بازدید : 20 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

Mass Effect 3 دانلود بازی اثر توده Mass Effect 3 برای PC

Mass Effect 3 - Black Box Version

در سال 2012 شرکت بزرگ Bioware یکی از بهترین بازی های ساخته شده به دست بشر یعنی Mass Effect 3 را روانه بازار کرد که از هر نظر به موفقیت رسید. هم از نظر فروش راضی کننده بود، هم نظر منتقد ها را به خود جلب کرد و مهمتر از همه توانست داستانی که در نسخه دوم شروع شده را بود به بهترین نحو ادامه دهد. سری بازی های Mass Effect یک بازی سوم شخص و نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شخصیت اول آن یک انسان به نام فرمانده شپرد است که توانسته به مقام نیروهای ویژه کهکشان دست یابد. او تنها انسانی است که به این درجه رسیده و قبلا تنها تعداد کمی از نژاد های مختلف موفق به کسب این رتبه شده بودند. در بازی اثر توده 3، کاربران هم باید با دشمنان مبارزه کنند، هم باید با هم گروهی های خود در مورد جنگ صحبت کنند تا روابط بین آن ها شکل بگیرد.

هم چنین باید از راه گفتگو مسائل مختلف را حل کنند و حتی با امتیازهایی که می گیرند شخصیت خود را ارتقا دهند. داستان، یکی از مهمترین بخش های این سری است و با انتخاب هایی که بازیکنان انجام می دهند، ممکن است بسیاری از چیزها در ادامه تغییر یابند. برای مثال یک تصمیم کوچک آن ها می تواند باعث کشته شدن اعضای تیمشان شود و یا از بروز یک درگیری خونین جلوگیری کند. گیم پلی بازی هم مانند دیگر بازی های تیراندازی سوم شخص طراحی شده و کمبودی در این زمینه حس نمی شود. در کل Mass Effect 3 یک بازی کامل از همه نظر است که می تواند افرادی که به سبک نقش آفرینی علاقه ندارند را هم به خود جذب کند. میانگین امتیاز 96 از 100 در سایت رده بندی بازی ها هم خود گویای همه چیز است، به طوری که یکی از بالاترین امتیاز های این نسل به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد امین. بازدید : 43 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دارک سایدرز Darksiders II برای PC

DarkSiders II دانلود بازی دارک سایدرز Darksiders II برای PC

Darksiders II - Black Box Version

Darksiders II یکی دیگر از بازی های اکشن و نقش آفرینی سال گذشته بود که توانست یک داستان حماسی را با گیم پلی شمشیری و المان های بازی های دنیای باز (Open World) ترکیب کند و یک بازی خوب تحویل صنعت گیم بدهد. در نسخه اول،‌ بازی کنان نقش War، یکی از چهار سوارکار رستاخیز را بر عهده داشتند و در این بازی هم Death، یکی دیگر از این سوار کاران را کنترل خواهند کرد. یکی از نکات برجسته بازی که آن را با دیگر بازی های ماجراجویی Hack and Slash متمایز می کند، تاکید زیادش به پازل های محیطی به سبک سری بازی های زلدا است. بدین ترتیب که بازی کنان باید هر از چند گاهی، بعد از کشتن دشمنان با دیوار ها، درها، بالابر ها و دروازه ها کنش و واکنش انجام دهند و راه خود را از میان آن ها باز کنند.

این مسئله باعث ارزشمند تر شدن بازی می شود زیرا تنها یک بازی خشونت آمیز صرف نیست و بازی کننده را به چالش می کشد. نقشه های بازی بزرگ و پرجزئیات هستند که می توان با پا یا با اسب آن ها را طی کرد. در گوشه و کنار این دنیای بزرگ، غارهای عمیق و پر پیچ و خم وجود دارد که مراحل اصلی و فرعی بازی در آن ها هم جریان خواهند داشت. علاوه بر این، می توان در هر لحظه بین مناطق مختلف Fast Travel کرد؛ بدین معنی که می توان بدون طی مسافت و زمان بین آن ها جا به جا شد. اسلحه های مختلفی مانند شمشیر های متنوع، پتک ها و تبرهای تیز هم باعث تازه ماندن گیم پلی بعد از چندین ساعت می شود. نسخه دوم بازی دارک سایدرز یک بازی همه فن حریف و طولانی است که بازی کردن آن به همه بازی کنان و مخصوصاً طرفداران بازی های نقش آفرینی پیش نهاد می شود. ماجراجویی شگفت انگیزی انتظارتان را می کشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از مطالب زیر را بیشتردر این قالب قرار دهم؟
    بیمه پاسارگاد

    مزده مزده

    قابل توجه کلیه کارگزاران وموسسات وشرکت ها ی بزرگ وکارپردازن اداره جات  وسازمانها ونهاد های دولتی و غیر دلتی خصوصی

    بیمه ی پاسارگاد نمایندگی پورقنبری {بندرعباس} طرحی جدید وخدماتی فوق العاده جهت گرفتن قرارداد امورات بیمه ای مطرح ومشاوره بصورت حضوری یا تلفنی قابل پذیرش می باشد.

                                                  

                                                                              بیمه پاسارگاد بیمه برتر

                                                                                                طرح وخدمات برتر

     

     

     

    برای اطلاعه بیشتر به صفحه ۲بروید



    بیمه پاسارگاد
    مزده مزده قابل توجه کلیه کارگزاران وموسسات وشرکت ها ی بزرگ وکارپردازن اداره جات وسازمانها ونهاد های دولتی و غیر دلتی خصوصی بیمه ی پاسارگاد نمایندگی پورقنبری {بندرعباس} طرحی جدید وخدماتی فوق العاده جهت گرفتن قرارداد امورات بیمه ای مطرح ومشاوره بصورت حضوری یا تلفنی قابل پذیرش می باشد. بیمه پاسارگاد بیمه برتر طرح وخدمات برتر برای اطلاعه بیشتر به ادامه مطلب بروید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 457
  • بازدید کلی : 3,928
  • کدهای اختصاصی
    مشکل
    توجه توجه بازدید کنندگان عزیز درموضوع ها مثل دانلود بازی کامپیوتری که در جلوی انها عدد0 نوشته به این منظور که فایلی وجود ندارد نیست .واین مشکل رفع خواهد شد مدریت سایت