loading...
جدیدترین ها
محمد امین. بازدید : 20 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

Mass Effect 3 دانلود بازی اثر توده Mass Effect 3 برای PC

Mass Effect 3 - Black Box Version

در سال 2012 شرکت بزرگ Bioware یکی از بهترین بازی های ساخته شده به دست بشر یعنی Mass Effect 3 را روانه بازار کرد که از هر نظر به موفقیت رسید. هم از نظر فروش راضی کننده بود، هم نظر منتقد ها را به خود جلب کرد و مهمتر از همه توانست داستانی که در نسخه دوم شروع شده را بود به بهترین نحو ادامه دهد. سری بازی های Mass Effect یک بازی سوم شخص و نقش آفرینی است که در فضا جریان دارد. شخصیت اول آن یک انسان به نام فرمانده شپرد است که توانسته به مقام نیروهای ویژه کهکشان دست یابد. او تنها انسانی است که به این درجه رسیده و قبلا تنها تعداد کمی از نژاد های مختلف موفق به کسب این رتبه شده بودند. در بازی اثر توده 3، کاربران هم باید با دشمنان مبارزه کنند، هم باید با هم گروهی های خود در مورد جنگ صحبت کنند تا روابط بین آن ها شکل بگیرد.

هم چنین باید از راه گفتگو مسائل مختلف را حل کنند و حتی با امتیازهایی که می گیرند شخصیت خود را ارتقا دهند. داستان، یکی از مهمترین بخش های این سری است و با انتخاب هایی که بازیکنان انجام می دهند، ممکن است بسیاری از چیزها در ادامه تغییر یابند. برای مثال یک تصمیم کوچک آن ها می تواند باعث کشته شدن اعضای تیمشان شود و یا از بروز یک درگیری خونین جلوگیری کند. گیم پلی بازی هم مانند دیگر بازی های تیراندازی سوم شخص طراحی شده و کمبودی در این زمینه حس نمی شود. در کل Mass Effect 3 یک بازی کامل از همه نظر است که می تواند افرادی که به سبک نقش آفرینی علاقه ندارند را هم به خود جذب کند. میانگین امتیاز 96 از 100 در سایت رده بندی بازی ها هم خود گویای همه چیز است، به طوری که یکی از بالاترین امتیاز های این نسل به حساب می آید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد امین. بازدید : 24 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

driver san francisco pc بازی درایور سانفرانسیسکو Driver San fransisco

Driver Sanfransisco - Black Box Version

Driver San Francisco یکی از بازی های ماشین سواری جذاب سال 2011 بود که سبک خاصی داشت. به نوعی که می توان گفت، دنیای باز سری بازی های GTA را با بازی های ماشین سواری معمول مانند Need For Speed ترکیب کرده بود؛ به طوری که در بازی درایور مانند GTA، بازیکنان مجبور هستند برای پیش برد داستان، به علامت های روی نقشه بروند و از افراد مربوطه ماموریت های مختلفی بگیرند. اما تفاوت اصلی اینجا بوده که شخصیت اصلی بازی نمی تواند از ماشین پیاده شود و بدین ترتیب تمام سیستم های به کار رفته در بازی هم بر پایه همین اساس بنا شده اند. به همین دلیل برای اینکه کاربران مجبور نباشند برای گرفتن ماموریت در آن طرف نقشه مسافت زیادی را طی کنند، یک قابلیت ویژه به بازی اضافه شد که با نام Shift شناخته می شود.

به کمک این قابلیت در هر لحظه می توانید با زدن یک کلید مانند نقشه گوگل به آسمان بروید، خیلی راحت آن طرف نقشه را انتخاب کنید و روی هر ماشینی که در آن نزدیکی است کلیک کنید و کنترل آن را بر عهده بگیرید. البته از آنجایی که نسخه جدید سری بازی های درایور سعی ندارد خود را یک بازی تخیلی جلوه دهد، این قابلیت در داستان بازی توضیح داده می شود و کاملا هم شما را راضی خواهد کرد. در ابتدای بازی، Tanner دچار تصادف می شود و ادامه بازی در ذهن او جریان می یابد. بدین ترتیب، از آنجایی که او به کما رفته، دست سازندگان در پیاده سازی این قابلیت باز بوده و به خوبی هم از آن استفاده کرده اند. ماشین سواری و لایی کشیدن در شهر بزرگ San Francisco با ماشین های زیاد و لایسنس شده، بسیار لذت بخش است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی های ماشین سواری چند سال اخیر است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد امین. بازدید : 42 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

PES 2014 دانلود بازی فوتبال تکاملی Pro Evolution Soccer 2014

Pro Evolution Soccer 2014 - Black Box Version

Pro Evolution Soccer 2014 در تاریخ 20 اسفند 1391 توسط Konami معرفی شد. در این بین چیزی که باعث خوشحالی طرفداران فوتبال تکاملی گردید این بود که بعد از سال ها موتور پایه بازی تغییر یافته و با Fox Engine کوجیمای افسانه ای ساخته می شود. این تغییر باعث شده کل بازی، از گیم پلی گرفته تا گرافیک به طرز شگفت انگیزی متحول شود. مانند گذشته، در نسخه امسال هم جام باشگاه های اروپا، لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا به طور رسمی در بازی وجود دارند و علاوه بر آن ها برای اولین بار جام باشگاه های آسیا هم به بازی اضافه شده است. به همین دلیل سه تیم ایرانی استقلال، سپاهان و تراکتور سازی که جواز حضور در دور قبلی این جام را کسب کرده بودند، از همان ابتدا در بازی حضور دارند و این خبر خوبی برای طرفدران این سه تیم خواهد بود.

از دیگر تغییرات اعمال شده در فوتبال تکاملی 2014 می توان به اضافه شدن لیگ های آرژانتین، شیلی و نیز گزارش عربی اشاره کرد که رئوف خلیف از شبکه الجزیره اسپورت مسئولیت این گزارش را بر عهده دارد. متاسفانه به خاطر خریدن حقوق استادیوم های اسپانیایی توسط EA Sport، کونامی حق استفاده از آن ها را در بازی خود نداشته و به همین دلیل خبری از استادیوم هایی نظیر نیو کمپ بارسلونا و یا سانتیاگو برنابئو رئال مادرید نیست. طبق گفته سازندگان، یکی از مهمترین بخش های گیم پلی که زیاد روی آن کار شده فیزیک بازی کنان و توپ است. همه چیز روی توپ و نحوه فعل و انفعال دیگر چیز ها با آن متمرکز شده است. مسیر حرکت توپ،‌ سرعت و ارتفاع آن، جاگیری بازی کن و همه و همه تعیین خواهند کرد که توپ چگونه حرکت کند. در کل به نظر می رسد بعد از سال ها Pro Evolution Soccer 2014 توانسته خود را از زیر سایه FIFA بیرون بیاورد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد امین. بازدید : 43 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دارک سایدرز Darksiders II برای PC

DarkSiders II دانلود بازی دارک سایدرز Darksiders II برای PC

Darksiders II - Black Box Version

Darksiders II یکی دیگر از بازی های اکشن و نقش آفرینی سال گذشته بود که توانست یک داستان حماسی را با گیم پلی شمشیری و المان های بازی های دنیای باز (Open World) ترکیب کند و یک بازی خوب تحویل صنعت گیم بدهد. در نسخه اول،‌ بازی کنان نقش War، یکی از چهار سوارکار رستاخیز را بر عهده داشتند و در این بازی هم Death، یکی دیگر از این سوار کاران را کنترل خواهند کرد. یکی از نکات برجسته بازی که آن را با دیگر بازی های ماجراجویی Hack and Slash متمایز می کند، تاکید زیادش به پازل های محیطی به سبک سری بازی های زلدا است. بدین ترتیب که بازی کنان باید هر از چند گاهی، بعد از کشتن دشمنان با دیوار ها، درها، بالابر ها و دروازه ها کنش و واکنش انجام دهند و راه خود را از میان آن ها باز کنند.

این مسئله باعث ارزشمند تر شدن بازی می شود زیرا تنها یک بازی خشونت آمیز صرف نیست و بازی کننده را به چالش می کشد. نقشه های بازی بزرگ و پرجزئیات هستند که می توان با پا یا با اسب آن ها را طی کرد. در گوشه و کنار این دنیای بزرگ، غارهای عمیق و پر پیچ و خم وجود دارد که مراحل اصلی و فرعی بازی در آن ها هم جریان خواهند داشت. علاوه بر این، می توان در هر لحظه بین مناطق مختلف Fast Travel کرد؛ بدین معنی که می توان بدون طی مسافت و زمان بین آن ها جا به جا شد. اسلحه های مختلفی مانند شمشیر های متنوع، پتک ها و تبرهای تیز هم باعث تازه ماندن گیم پلی بعد از چندین ساعت می شود. نسخه دوم بازی دارک سایدرز یک بازی همه فن حریف و طولانی است که بازی کردن آن به همه بازی کنان و مخصوصاً طرفداران بازی های نقش آفرینی پیش نهاد می شود. ماجراجویی شگفت انگیزی انتظارتان را می کشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد امین. بازدید : 19 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Takedown Red Sabre آخرین کار گروه serellan (تیمی که سازندگان عناوینی همچون Halo ،Ghost recon، SOCOM هست) می باشد. این عنوان بیش تر شامل حالت تاکتیکی پرطرفداری می باشد که در آن نبرد بین گیمر و دشمنانش در یک چهارچوب کوچک که خلاقیت هر چه بیش تر گیمر را می طلبد انجام میشود تا او بتواند به پیشرفت خود در بازی ادامه دهد. مراحل پردازش فوق العاده ای دارند، همچنین دو حالت آفلاین و آنلاین(مولتی پلیر) برای رسیدن به اهداف وجود دارد. در این عنوان شما در نقش نیرو های SWAT(نیرو های ضد شورش) خواهید بود که در نبردهایی سخت و طاقت فرسا می بایست خلافکارانی که در مناطق عمومی قرار دارند را سرکوب کنید. جهت دانلود این بازی کامپیوتری زیبا و مشاهده تصاویری از محیط بازی به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید.

 

 

 

 TakedownRedSabreE3Screens3

محمد امین. بازدید : 15 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی جذاب Immortals یکی از بازی های جدید شرکت محبوب Gameloft می باشد که میتوان گفت یکی از تجارب این شرکت در بازی های تاریخی است. این بازی با فرمت جاوا میباشد. که هم اکنون میتوانید این بازی را دریافت و لذت ببرید.

فرمت : جاوا
دانلود (Download) | با حجم : ۲٫۸۰ مگابایترمز فایل :www.jadidruzz.rozblog.com
بازی زیبا و جذاب Immortals با فرمت جاوا

محمد امین. بازدید : 19 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Modern Combat 4 یک بازی بسیار جذاب از شرکت معروف بازی سازی Gameloft میباشد. در این بازی شما باید با شیوه های گوناگونی بجنگید و جنگاوران سر سخت را نیز از پیش روی خود بردارید. این بازی در سایز تصویر ۳۲۰×۲۴۰ طراحی و ساخته شده است.

بازی Modern Combat 4 یک بازی بسیار جذاب از شرکت معروف بازی سازی Gameloft میباشد. در این بازی شما باید با شیوه های گوناگونی بجنگید و جنگاوران سر سخت را نیز از پیش روی خود بردارید. این بازی در سایز تصویر ۳۲۰×۲۴۰ طراحی و ساخته شده است.

بازی نبرد پیشرفته Modern Combat 4 Zero Hour v1.00 با فرمت جاوا

حجم : ۱٫۰۲ مگابایت
لینک دانلود – Download
رمز فایل :
www.jadidruzz.rozblog.com

محمد امین. بازدید : 15 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

بازی جدید Real Football 2013 یکی از بهترین بازیهای فوتبال بر روی موبایل است که هر ساله توسط گیم لافت عرضه میشود. در این نسخه جدید از بازی تغییر بسیار چشمگیری ایجاد شده است. این بازی در سایز تصویر ۱۲۸×۱۲۸ میباشد.

بازی جدید فوتبال Real Football 2013 v1.00 با فرمت جاوا

بازی جدید Real Football 2013 یکی از بهترین بازیهای فوتبال بر روی موبایل است که هر ساله توسط گیم لافت عرضه میشود. در این نسخه جدید از بازی تغییر بسیار چشمگیری ایجاد شده است. این بازی در سایز تصویر ۱۲۸×۱۲۸ میباشد.

بازی جدید فوتبال Real Football 2013 v1.00 با فرمت جاوا

حجم : ۱۴۹ کیلوبایت
لینک دانلود – Download
رمز فایل :
www.jadidruzz.rozblog.com

محمد امین. بازدید : 29 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

این بار در سایت  جدید روز بازی بسیار زیبا و گرافیکی (GT Racing: Motor Academy v1.01(1 برای  گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی با کیفیت HD بوده و نیازی به ساین کردن ندارد . این بازی را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

 

 

password آپدیت بازی بسیار زیبای GT Racing: Motor Academy v1.01 HD برای سیمبیان سری ^3پسورد فایل: www.jadidruzz.rozblog.com

download آپدیت بازی بسیار زیبای GT Racing: Motor Academy v1.01 HD برای سیمبیان سری ^3 لینک دانلود – 152.98 مگابایت  |  لینک کمکی

محمد امین. بازدید : 28 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزار SPB Weather یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای پیش بینی وضعیت آب و هوا مخصوص گوشی های سیمبین نوکیا می باشد که می تواند آب و هوای شهر شما را تا 5 روز آینده پیش بینی کند.
 


این نرم افزار قدرتمند دارای قابلیت های فراوانی است از جمله:

- نمایش آب و هوا به صورت گرافیکی
- نمایش آب و هوای بیش از ۱۰۰۰۰ شهر جهان
- پیش بینی آب و هوای پنج روز آینده
- نمایش کره زمین به صورت سه بعدی
- نمایش حالت ماهواره ای
- قابلیت زوم کردن
- قابلیت چرخش زمین با لمس کردن آن
- نمایش آب و هوای تمام نقاط کره زمین با گرافیک زیبا
- انیمیشن نمایش ابر ها
- پیش بینی درجه حرارت
- استفاده از جی پی اس برای یافتن موقعیت شما
- و ...

 

محمد امین. بازدید : 28 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی ۱ بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

محمد امین. بازدید : 86 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگی جدید SWAT:End War 1.05

SWAT:End War 1.05

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
SWAT:End War 1.05 آیا شما نیز از ضد تروریست ها هستید؟ آنها در سراسر جهان رو به گسترش هستند و سازمان ملل متحد تمام سعی خود را برای نابودی آنها میکند و برای همین نیرو های ضد ضربتی را تدارک دیده است که شما سر دسته آنها میباشید.ولی آنها از نیرو های انسانی کمتر استفاده میکنند و از ربات ها برای مبارزه استفاده میکنند و شما برای از بین بردن آنها باید به قلب این نیرو ها نفوذ کنید.
ویژگی ها:
۱ مجموعه جدید و ارتقاء سیستم!
۲ سلاح جدید فوق العاده !
۳ حماسه های صوتی جلوه های بصری!
۴ صحنه جدید و واقعی در بازی.
۵ مبارزه ترکیبی از دعوا!

محمد امین. بازدید : 313 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دیوار مرگ Trial Xtreme 2 Winter 2.18

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Trial Xtreme 2 Winter 2.18 نامزد ۸ جایزه بین المللی بازی موبایل در بخش “بهترین بازی های ورزشی”! بازگشته است! در آندروید با نسخه زمستان سرد و به چالش کشیدن! سری جدید و موفق این بازی میباشد که اینبار در برف و یخبندان اجرایی خواهد بود.بازی در ۳۴ سطح نام تجاری جدید در محیط سرد برفی .یکی از بزرگترین تعداد بازدید ها در Android Market با بیش از ۲۵ میلیون دانلود تا به امروز است! این بازی همان دیوار مرگ خودمان میباشد که باید با موتور تریل در محیط های مختلف حرکات نمایشی را به اجرا بگذارید.

تغییرات اخیر:
* اضافه شدن ۴ سطح جدید
* بهبود یافته بر روی صفحه نمایش دکمه های اندازه کنترل بر روی دستگاه های با وضوح بالا
* رفع اشکال های کوچک

محمد امین. بازدید : 34 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی اکشن ماجراجویی ۲۰۱۳ Ravensword: Shadowlands 1.2

بازی اکشن 2013

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و باالاتر
Ravensword: Shadowlands 1.2 اینبار بازی اکشن و ماجراجویی را به اندروید شما آورده ایم . در جهان پهناور شاهزاده بازی باید به حل رمز و راز ها در طول مسیر تلاش کند تا بتواند کلید پادشاهی را نصیب خود کند او در طول سفر با مشکلاتی روبه رو میشود که مجبور میشود دست به سلاح ببرد تا راه را برای خودهموار سازد و در این جهت از اقوام خود یارانی را انتخاب میکند تا در حین مبارزه به او کمک کنند . همچنین سلاح های قوی و گوناگون موجود در دست  شاهزاده از ویژگی های بازی میباشد. صحنه های زیبا در جنگل و مناطق مختلف نیز به جذابییت بازی افزوده است.

شما کاربران سایت نیو فور اندروید می توانید این بازی ۲۰۱۳ را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

محمد امین. بازدید : 40 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ترسناک جدید اندروید ۲۰۱۳ 

بازی اندروید 2013

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Into the Dead 1.3.1 در جهان بزرگ به مبارزه با مردگان زنده چقدر میتوانید دوام بیاورید؟ آن ها به سرعت در حال افزایش میباشند چه چیزی میتواند شما را در میان آنها زنده نگه دارد؟این بازی را برای اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ترس را در موبایل و تبلت را از دست ندهید.

ویژگی های بازی ترسناک مردگان زنده:
• گیم پلی جدید با تصاویری خیره کننده و صدای زامبی ترسناک که مثلا آخرالزمان را به تصویر می کشد.
• باز کرد سلاح های قدرتمند  برای زنده ماندن
• ماموریت های عجیب و غلبه بر مردگان زنده
• به روز رسانی مداوم برای ارائه حالت های جدید، ویژگی ها، و محتوای دیگر

محمد امین. بازدید : 31 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود رایگان بازی حمل سلاح ۲۰۱۳

دانلود رایگان بازی سلاح

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
INDESTRUCTIBLE 3.0.0 آیا از بازی هایی مانند بازی مزرعه داری خسته شده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید. حمل کردن اسلحه ها  در جاده های خاکی و در بیایان ها که به تنهایی باید به مبارزه با کسانی که به دنبال این سلاح ها میباشند بپردازید که شما را به نبرد برای تبدیل شدن به بهترین راننده مبارز تبدیل می کند.
ویژگی های جدید بازی INDESTRUCTIBLE 3.0.0:
دارای موسیقی های متن بسیار زیبا! ضرب و شتم همه آنها را برای برنده شدن یک خودرو منحصر به فرد!
رفع اشکالات و بهبود های دیگر به عملکرد بازی

محمد امین. بازدید : 30 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگی کمبت

بازی کمبت

 پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

آیا از علاقه مندان به بازی های جنگی در اندروید خودتون هستید؟ما به شما بازی مورتال کمبت را برای دانلود به شما پیشنهاد می دهیدم.
اگر از گیمر ها قدیمی باشید و با کنسول سگا آشنایی داشته باشید حتما نام مورتال کمبت را شنیده اید. Combat در ادامه برای کامپیوتر نیز ساخته شده اما این بار ورژن جدید از این بازی جنگی را برای اندروید اماده کرده ایم.پس از جنگ هسته ای، تنها شانس برای جلوگیری از ویرانی جهانی در دست چند سرباز نخبه است که باید وظیفه ی نجات رهبران جهان را بر عهده بگیرند.
 ویژگی های بازی Modern Combat 4: Zero Hour 1.0.5 :
احساس هرج و مرج جنگ در میدان جنگ با گرافیک بالا
لذت بردن از حالت بازی چند نفره
سیستم بهبود یافته و بیش از ۲۰،۰۰۰ ترتیبات سلاح!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد امین. بازدید : 18 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope HD v2.3.1

در این بازی بسته ای عجیب به دست شما می رسد که باز کردن آن با موجودی عجیب و با نمک رو به رو می شوید که از شما درخواستی دارد و آن هم آبنبات است. Cut the Rope یکی از پرطرفدار ترین بازی های آندروید و آیفون به شمار می آید. شما باید در این بازی با بریدن طناب ها به طور صحیح، آب نبات را به این موجود با نمک برسانید و البته ستاره های در مسیر آب نبات را نیز کسب کنید و البته باید مواظب عنکبوت های بدجنس دزد آب نبات نیز باشید. اکنون نسخه جدید این بازی زیبا را که در آن مراحلی تازه اضافه شده برای شما عزیزان آماده کرده ایم. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمد امین. بازدید : 30 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اکشن و هیجان انگیز MUTANT ROADKILL v1.1.2

MUTANT ROADKILL یک بازی زیبا می باشد که توسط شرکت Glu برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا شما باید با استفاده از ماشین ها و اسلحه هایی که در اختیار دارید به بیابان ها و جاده های مختلف سفر کنید و در مسابقات مختلف شرکت کنید . در این بازی باید بسیار مراقب رقیبان خود باشید زیرا تا دندان مسلح می باشند و اگر آن ها را نابود نکنید آنها شما را نابود خواهند کرد ! در این نسخه از بازی شاهد اضافه شدن ماشین ها و سلاح های جدید می باشیم . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد امین. بازدید : 24 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی حماسه ی یک شوالیه One Epic Knight v1.3.15

بازی زیبای شوالیه ی دونده که دارای گرافیک کاملا ۳D و صدا گذاری فوق العاده می باشد که همین عوامل باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. در این بازی که میتوان گفت به سبک دونده معبد می باشد شما باید از روی سیاه چال ها بپرید به گونه ای که گرفتار آن ها نشوید. از موانع مختلف عبور کنید بدون این که با آن ها برخوردی داشته باشید از داخل قار ها عبور کنید و سکه ها را جهت کسب امتیاز بیشتر جمع کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام یک از مطالب زیر را بیشتردر این قالب قرار دهم؟
    بیمه پاسارگاد

    مزده مزده

    قابل توجه کلیه کارگزاران وموسسات وشرکت ها ی بزرگ وکارپردازن اداره جات  وسازمانها ونهاد های دولتی و غیر دلتی خصوصی

    بیمه ی پاسارگاد نمایندگی پورقنبری {بندرعباس} طرحی جدید وخدماتی فوق العاده جهت گرفتن قرارداد امورات بیمه ای مطرح ومشاوره بصورت حضوری یا تلفنی قابل پذیرش می باشد.

                                                  

                                                                              بیمه پاسارگاد بیمه برتر

                                                                                                طرح وخدمات برتر

     

     

     

    برای اطلاعه بیشتر به صفحه ۲بروید



    بیمه پاسارگاد
    مزده مزده قابل توجه کلیه کارگزاران وموسسات وشرکت ها ی بزرگ وکارپردازن اداره جات وسازمانها ونهاد های دولتی و غیر دلتی خصوصی بیمه ی پاسارگاد نمایندگی پورقنبری {بندرعباس} طرحی جدید وخدماتی فوق العاده جهت گرفتن قرارداد امورات بیمه ای مطرح ومشاوره بصورت حضوری یا تلفنی قابل پذیرش می باشد. بیمه پاسارگاد بیمه برتر طرح وخدمات برتر برای اطلاعه بیشتر به ادامه مطلب بروید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 3,929
  • کدهای اختصاصی
    مشکل
    توجه توجه بازدید کنندگان عزیز درموضوع ها مثل دانلود بازی کامپیوتری که در جلوی انها عدد0 نوشته به این منظور که فایلی وجود ندارد نیست .واین مشکل رفع خواهد شد مدریت سایت